Sommarvärme!

Vilket väder! Strålande sol och riktigt varmt för första gången på länge. Synd att man ska behöva stå i källar´n hela dagen... men men Madde och jag åt en riktig smarrig lunch ute på altanen idag i hettan..

    
     ...ugnsbakad lax med fetaost och pesto, och så lite broccoli och bea till...mums!

När jag hade jobbat färdigt vid kvart över sex ungefär, svidade jag raskt om till linne och shorts. Madde och Alex var ute på vift, men tog vägen om Ica hem och handlade lite ätbart, och jag tände grillen. Gud så gott att sitta ute och äta grillat kött och ta ett glas rosé därtill! Det kändes verkligen som sommar!

    

Ledig fredag imorrn, men tusen saker att göra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0