Lördag 28 januari

Härlig lördag med sovmorgon... Alex drog iväg ut i rallyskogen, och jag pallrade mig iväg till affär'n. Sen har jag faktiskt bakat bullar. Tyvärr råkade jag skära mig på en "örtvagga" så blodvite uppstod på en fingertopp, jäklar vad det blödde...eller blöder...för det har inte slutat än fast det hände för ett par timmar sen! Alla mina plåster är nu slut, så jag får snart gå över på tejp...eltejp lär vara bra....

För övrigt har jag låtit bli att käka så mycket idag, för jag är bjuden på tjejmiddag hos Anna ikväll. Då är det lika bra att vara utsvulten, för Anna är duktig på att laga mat hon!

Ett par timmars stödvila nu, så är man redo!!

Just ja, syrran tipsade om en kattannons i tidningen idag.... Inte för att nån av oss är intresserad, men för att annonsen var lite skum...

    
     Gå ut....gå ut.... måste blivit nåt fel vid tryckningen... Eller kan hon ha läst in annonsen per telefon och nån har kommit och stört henne mitt i ...?

    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0