Hemma igen

Otroligt så fort en vecka kan gå.... Nu är det måndag igen och arbetet kallar.

Grillbuffén i torsdags var helt fantastisk. Jag åt så att jag hade ont i magen på natten....

På fredagen var det skidåkning för hela slanten. Men vi tretiden gav vi upp och gick in på Rudolf för att invänta After-skin... Det var ett band som hette Riff Raff Ruff som spelade, och de var helt okej.

    

I lördags försökte vi vara i backen tidigt, eftersom det var vår sista dag. Så vid halvtio stod vi vid liftarna. Jag började i vanlig ordning frysa om fingrarna ganska omgående men försökte härda ut.

    

    
     Alex på väg ner....

    


 Madde meddelade att hon var ledig mellan tolv och två, så jag gav upp vid tolvtiden och mötte upp henne. Vi gick till lägenheten och började städa.

    
     Här är "Domherren" där vi bodde!

    

Precis när Madde o jag kom till huset började det att snöa..

    

En liten interiörbild....:

    

Madde gick till sitt jobb, och vi började hemfärden...

Ja det var den veckan det.... Härligt, kallt, gott, soligt, mysigt, ja en toppenvecka med andra ord!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0