120203

Okej,en till arbetsvecka har gått, nu väntar en vecka i Ramundberget! Har haft fullt upp varenda kväll den här veckan med att städa och baka och laga mat. Mitt i alltihop fyller jag ju dessutom år i morrn....

    
     Tortollini-gratäng.....mums!

Igår slutade jag lite tidigare, och Alex hade oxå turen att komma hem lite tidigare, så vi bestämde oss för att dra in en snabbis till Gränby, för lite shopping.... Det blev inte så mycket handlat, men lite starkvaror från bolaget, lite mat, och så....kunde jag ju inte motstå en skidjacka för halva priset på Intersport....JA JAG VET....jag har redan ett antal...men den var ju snygg ju, och billig....

    
     Skitdålig bild....men den kommer att passa bra till mina cerisa skidbyxor:)

Vi var även till Mekonomen och inhandlade lite olja, filter o tändstift till min bil. Alex har lovat att serva den på lördag.

Fick se att min Clivia, som en kund gav mig förra året, äntligen blommade. Gud vad kul att få hälsa henne det nästa gång jag träffar henne!

    

Idag fick jag sms av Madde, där hon berättade att hon bokat in oss på finrestaurangen på Fjällgår'n på söndag kväll. Vi har en alldeles speciell jargong till varandra när vi sms-ar... så här ser det ut för det mesta....MEN det är på skämt, det fattar ni väl...

    

Ja vad säger man.... Det är roligt nästan jämt:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0