Weekend i Grebbestad!

Madde och jag sitter färdigpackade och klara och väntar på att Alex ska komma hem från jobbet. Vi ska nämligen åka och spendera helgen i Grebbestad! Även våra hundtjejer får följa med...
 
Under den gångna veckan har jag mest jobbat känns det som, och så klämt in ett bodypump-pass i onsdags!
 
I söndags åkte Madde och jag till Emmaus. Jag har länge känt att jag skulle vilja ha ett vitt soffbord,men det kostar ju en del att köpa nytt. Jag har ju haft ett "indo-bord" i mörkt trä i alla år...jättefint men det passar inte riktigt in bland mina möbler just nu...Iaf hittade jag ett furubord där som de begärde 300kr för, som hittat! Så nu har jag målat och lackat det vitt!!
 
Målning pågår:
 
     
 
     
 
Och så här blev resultatet:
 
     
 
     
     Jag är jättenöjd!
 
Nu ska jag ta en kopp kaffe, och eventuellt kanske få lite nackmassage av Madde, kan behövas inför 50 mils bilkörning!

Kommentarer
Postat av: Anneli

Tänk vad lite färg kan göra! Det blev jättefint!

2012-09-03 @ 19:34:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0