Nu jäklar...

Nu ska den s.k "bag-in-box-midjan" bort...slut på onyttigheter...mer motion...ja..idag iaf....
Ledig fredag,vaknade kl sex och kunde inte somna om...Låg och läste inredningsbloggar på laptopen, och klev upp strax före kl åtta. På med träningskläder och koppla hundarna...och ut i dimman....
 
     
     Det var riktigt skönt ute, och alldeles stilla och folktomt!
 
Jag gick hem med hundarna, stoppade in hörlurarna i öronen, och tog mig en löprunda...3,9km blev det, för att vara exakt,och jag var totalt genomsvettig och slut när jag kom hem... dåligt flås kanske, men nån stans måste man ju börja...hoppas min energi håller i sig ett tag framöver nu...
 
Jag var så svettig att lurarna gled ur öronen...
 
          
          Var tvungen att sitta ute en stund efteråt och eftersvettas.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0