Torsdag 8 september

Har jobbat färdigt för den här veckan. Blev ett snöpligt slut på arbetsdagen, då min sista kund inte dök upp. Lite synd, då det var en färgning, och jag behöver inkomsten... Hon ringde iaf efter en timme och var bedrövad... Men då var det för sent, och hon får snällt vänta till nästa vecka!

Jag kunde laga mat lite tidigare än vanligt, och det är ju alltid kul. Det blev en kasslerpaj med äppeltzatziki.

Nu återstår bara en enda lång väntan några timmar till. Nån gång efter midnatt räknar jag med att Thomas rullar in på gården, efter 52 mils bilkörande. Det får bli en lång härlig sovmorgon i morrn....

I morgon kväll ska vi käka Grebbestads räkor med Aioli till och ett kallt vitt vin...myspys-fredag!

    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0