Tisdag...

Usch vilket tråkigt väder....orkanen Katja har kommit och hälsat på...lite försvagad men ändå....

Har haft en jättelugn jobbardag, med flera lediga stunder mellan varven. Hade tänkt försöka göra lite nytta här hemma då, men lusten försvann.

Helgen som gick var däremot jättemysig. I lördags kom Maria från Falun till mig och käkade, medans våra killar hade "herrmiddag" hemma hos Magnus. Vi fick hjälp av Madde att göra jättegoda drinkar....

    
    

Senare på kvällen anslöt vi till killarna och rockade loss ordentligt!

Just ja! Madde har premiär-masserat mig! Jag tyckte hon var lite hårdhänt, men så är jag väl extremt känslig kanske... Det märktes iaf att hon hade lärt sig enormt mycket på bara några dagar.Hoppas jag kan få lite regelbundna massager framöver....tror jag behöver det :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0