Måndag 5 september

Imorrn är'e dags... Blossa kommer att presentera årgångsglöggen 2011! Kl 13.00 ska det avslöjas vilken smak det blir i år. Jag som är glöggfantast kommer att få ett mail direkt! Sen är det bara att förhandsboka på bolaget, så man inte blir utan.... Hahaha....

            

Idag har det varit en relativt lugn arbetsdag. Blev fruktansvärt trött nu på kvällen, men ska försöka hålla mig vaken så jag kan se "Hollywoodfruarna"....

Fick för mig på lunchen att jag skulle kolla lite olika elbolag. Mitt avtal med Vattenfall löper ut snart. Men gud vad jobbigt det blev... ören hit o dit.... Äh jag väntar tills Vattenfall hör av sig med nåt erbjudande... Jag orkar inte bry mig om allt, utan tycker det är enklast att ha det som man alltid haft det..hmm..

Härom veckan ringde t.ex en supertrevlig tjej från Länsförsäkringar och ville uppdatera mina uppgifter. Jag hade inte ändrat inkomstuppgift sen 2002... Kanske på tiden då! Sen undrade hon lite över mitt pensionsparande. Jag spar tydligen i fonder som jag fullkomligt skiter i.... Nu ville hon placera om lite... Skitbra, sa jag, gör det om du tycker det är bättre. Själv är jag föga intresserad.... Så himla skönt när nån annan bryr sig :)

Nej nu får dagarna sno på lite....väntar ju finfrämmande från västkusten till helgen!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0