Fredag

Åh vad skönt med sovmorgon...klev inte ur sängen förrän kl 9.00. Gjorde inte många knop...färgade håret, gick ut med hundarna....

     
    

    
     Underbart höstväder....

    
     Nånting som luktar gott....

    
     Solen värmer...

Jag var tvungen att uträtta lite ärenden, så jag drog till metropolen Tierp! Min glögg hade äntligen kommit till bolaget... När jag kom dit var det en tjej som ville göra nån sorts marknadsundersökning, och som tack för hjälpen fick jag en liten bricka....

    
     ...trevligt...

 Eftermiddagen och kvällen har jag spenderat hos Magnus och Maria. Lite bubbel, lite rödvin och lite "västkustmat"....

    
    Rökt makrill och krabba...känns som Grebbestad på nåt vis ;)

Nu ska jag krypa ner i min säng och läsa boken som kom i brevlådan idag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0