Lördag

Tänkte ligga och dra mig till halvnio ungefär, men fick hoppa ur sängen tio över åtta, då jag hörde Kottan hulkandes i trappan.... Så mysigt var det :( Men Kottan var bara glad och hungrig som vanligt, så hon åt glupskt upp sin mat direkt efter, så det var väl bara nåt tillfälligt illamående...

Försökte få liv i Alex vid nio, för vi skulle ju åka in till stan i skaplig tid. Vi mötte upp Madde i city och sen tillbringade vi dagen tillsammans. Alex fick, efter mycket om och men sin nya iPhone 4s, så då blev allt frid och fröjd!

Käk på ett fullproppat Ikea, och torkarbladsköp på Biltema hann vi oxå med. Vi var till det relativt nyöppnade Lager 157, där Alex ledsnade totalt, men Madde och jag gjorde lite fynd!

    

    

Alex fick dessutom en tidig julkklapp av mig, en datorväska till hans nya dator.

Idag kom Susanne över till mig och lämnade två armband, som hennes dotter Kajsa gör och säljer i sitt UF-företag.Jag hade svårt att välja så jag beställde två st. Jättefina....

    

Jag och Annalena har även varit till kyrkogården och tänt ett ljus på farsdag!

Nu sitter jag och funderar på vad jag ska göra härnäst...finns ju lite att välja mellan.. Det jag borde göra är att duscha, och ev trimma nån hund....eller två.... Eller så kanske jag ska baka bullar....eller så gör jag ingenting...hmm...


Kommentarer
Postat av: Pelle

Det verkar som om Tomas och Kottan lider av samma symptom.. :)

2011-11-14 @ 08:19:15
Postat av: Annika

Hahaha...ja rackarns hund och dricka rom.....;)

2011-11-14 @ 09:05:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0