1:a advent

Idag är det första advent. Det kan man absolut inte tro om man tittar ut. Spöregn, blåsigt och 7 plusgrader.... Fast jag klagar inte, vill inte ha nån snö än. Bara jobbigt att behöva flytta på den hela tiden...och kallt. Dessutom är det här vädret skitbra för ekonomin. Det går inte åt så mycket ström :)

Glöggförrådet fylldes på i fredags:

    

Igår hade vi spelning nere vid vår replokal. Det var mc-klubben som ordnade en "40-plus fest". Trots dåligt med reptid innan gick det riktigt bra.

Jag var inte hemma förrän två halvtre tror jag, och efter lite nattsudd med insläntrande ungdomar bl.a, kom jag isäng vid halvfyra....

Vaknade iaf pigg, och efter frukosten bakade jag lussekatter..

    

Det första adventljuset tändes oxå:

    

Nu ska jag nog trotsa vädret och försöka ta mig till affären.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0