111111

Det magiska datumet, som alla pratar om. Vad har jag gjort idag då? Jo jag har bl.a lekt rörmokare....igen... Mitt köksavlopp hade kronstopp igen, men med lite jävlaranamma och ett rensband så ordnade det sig! Jag börjar ju få rutin på det här nu....

Efter snuskjobbet gick Anna och jag ut med hundarna i skogen och plockade lite lingonris och mossa. Snart är det ju advent, och det kan ju bli snö närsomhelst, så man får ju passa på medans det är barmark!

Jag dammsög och skurade golven innan Alex kom hem. Sen fick jag med honom till Tierp. Bra att ha bärhjälp när man ska handla 15kg hundmat!

Nu sitter jag i soffan med datorn i knät och bloggar samtidigt som jag kollar lite på Idol. Fredagsmyset innehåller oxå ett riktigt gott vin och en supergod ost, som jag hittade på Lidl!

    

Fast lite tråkigt är det, att inte ha någon bredvid att dela vinet med....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0