Valborg...

Oj vilken härlig kväll det blev! Vi åt och vi åt...och vi drack och vi drack! Idel glada miner och mycket musik. Det är så det ska va...

Tyvärr glömde jag bort att fota den underbara blandningen av mat. Det var laxpaj, skaldjursrulle, västerbottenspaj, potatissallad, kycklingspett...m.m...


Som sagt, vi hade skitkul. Pelle och jag gjorde ett bejublat framträdande som präst och nunna, där vi förrättade en nattvard....joodå...så... Tvekar om jag törs lägga ut bilder...hmm...njae...kan ju vara stötande ;) Skiter i det så länge...


Idag kom det en husbil och anslöt till de utländska målarna, härintill.... Flera människor, vet ej riktigt hur många, och en stor hund! Nu kan jag ju omöjligt släppa ut mina hundar på gården... Lovis kommer ju att springa dit direkt och skälla....

De har ju varit här hela helgen nu, och inte gjort så mycket väsen av sig. Idag började de spola av vattentornet med nån högtryckstvätt... Men det var tydligen bara ett test...

    
     Jas....står det...!?

Madde kommer hem imorgon redan!! Pratade nyss med henne och hon tyckte det liknade en spökstad där uppe nu, när alla gäster åkt hem. Därför struntar hon i personalfesten och åker hem hit istället. Niklas kommer nog på tisdag. 



Men okej då...skitsamma...:

    

    

    





Kommentarer
Postat av: syrran

Det var en jättekul Valborg, underbar mat, musik och sällskap...och på det som pricken över i:et en nattvardsceremoni som jag sent kommer att glömma...halleluja sister !!

2011-05-02 @ 09:12:52
Postat av: Magnus

Knutby pastorn och Kristibrud!!!Ha ha,fan va snygga ni är,5 plus får ni av mig....

2011-05-02 @ 11:50:52
Postat av: Annika

Ja Magnus, nu ser du vad du gick miste om!!

2011-05-02 @ 13:07:20
Postat av: Pernillal

Ska dom där med på SiljaRocken?

2011-05-02 @ 20:06:46
Postat av: Annika

Ja du Pernilla...det ryktas om att de ska med....

2011-05-02 @ 22:31:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0