18 maj

Lite väl kallt om dagarna nu...igår dundrade åskan oxå... Synd att man inte kan sitta ute om kvällarna och njuta av grönskan...

    

Madde och jag försökte cykla med hundarna igår, men det gick inget vidare. Inte med Lovis iaf...Kottan var jätteduktig, men så är hon väl i princip uppfödd bredvid en cykel....

Jag har käkat LCHF-mat i ett par,tre månader nu, men fuskar på helgerna..iaf gjorde jag en tacopaj nu på kvällen, allt enligt LCHF! (Low carb high fat) superenkel och supergod!!

    
      Man gör en omelett till botten bl.a....receptet hittar du här:)

Efter middagen gick Madde och jag ner till IP med hundarna och kollade på fotboll. TÖFF mötte IFK D/Ö. Vi gick hem i mitten av andra halvlek, då ledde TÖFF med 6-0 tror jag. Det blev molnigt, myggigt och kallt....

Det närmar sig....fredag....och Siljarock! Mitt största problem är: Vad ska man ha på sig? Men, men det löser väl sig...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0