Less !!!

Idag är jag riktigt less...på det mesta..

Min fina stora tv har pajat. Den bara stänger av sig själv och står och klickar... Ringde en tv-handlare idag och han sa att det var ingen ide' att laga den, den var ju trots allt 4(!) år. Precis som om den vore mer lämpad för Antikrundan....

                           

-Du får ju räkna med att det kommer att kosta 3-4000kr.. Och du får ju en ny för 8-9000kr.
-Jaha, ja men tack då. Det var ju bra.

Nu jävlar ska jag sätta ihop ett travsystem som heter duga, måste ju finansiera det hela ;)
 
                  
Så min dag kom av sig helt. Jag som skulle byta gardiner och tvätta fönster, blev bara sur... Anna kom över på en kopp kaffe, och det var ett skönt avbrott i eländet.

Nu ska man väl inte gnälla över döda ting. Vad är väl en tv....? Alldeles, alldeles....nödvändig! Nej min helg får tillbringas i sovrummet, i sängen...haha...tillsammans med min lilla tjockis....14-tummaren....



                        


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0