Grundlurad!

Oj vilken överraskning jag fick i onsdags! Alexander hade en vecka tidigare sagt att jag skulle åka på nån "hemlig" tripp onsdag den 16 mars.... I måndags kläckte han ur sig att det var till Gävle vi skulle, men mer fick jag inte veta. Jag blev nästan lite grinig av ovissheten.... I tisdags ringer Madde o säger att hon hört att vi ska till Gävle och att hennes kompis Sofie skulle behöva dit...Hon skulle tydligen hämta nån bil, och det passade ju utmärkt om hon fick lifta med oss dit....

Vi hämtade Sofie och släppte av henne vid Gävle station... Sen parkerade vi i city och jag förstod att vi skulle käka nånstans... Hade på känn att det var Church Street Saloon...och mycket riktigt, det var det! Att några fler skulle ansluta fick jag oxå veta under resan... 

    

Alex o jag satt fortfarande i bilen när han fick klartecken att vi skulle gå in... När vi närmade oss restaurangen, såg jag fyra gestalter.... -Men är det inte Madde? Jo, det var det och Sofie och Uffe och Anna....

Madde hade i smyg planerat den här hemresan sedan länge... Att få med Sofie var ju lite klurigt, men jag anade ingenting jag....

Jättetrevligt hade vi och proppmätta blev vi. Inga små portioner de serverar där inte!

    

    

Så nu är Madde här över helgen och kan vara med och fira sin bror, som fyller nitton år idag!!

Nej nu måste vi sätta fart med städning och tårttillverkning:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0