9 mars

Ja så var det onsdag då! Längesen jag skrev nåt...men har liksom inte haft så mycket att säga...

Igår kväll följde jag med Anna till Katalin. Hennes döttrar skulle på The Ark, men det var 20-årsgräns, så målsman måste vara med. Vi hade dock inte köpt biljetter, utan satt i baren och hörde nästan lika bra! En toast skagen och en halv flaska vin slank ner lätt. Mysigt att göra nåt annat en vanlig tisdagskväll!

                                 


Min hemtelefon har krånglat sen i lördags. Ibland har jag ingen ton i luren, och ibland får jag in andras samtal. Inte bra! Felanmälde i lördags, och igår kom en karl från Relacom hit. Han hittade inga fel... Så på lunchen ringde jag min mor, och fick då in min granne Ingers samtal, vi hörde varann alla fyra..hmm.. Ny felanmälan...så imorse kom Relacoms-gubben igen. Nu har han kopplat om hela skiten, så nu är det bara att hålla tummarna!




Kommentarer
Postat av: Pernillal

Vi kan bekräfta att det var målsmän framför scen, men var var våra barn och framförallt var var vår målsmän?!

2011-03-09 @ 20:57:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0