1:a mars

Äntligen mars, äntligen vårmånad...men fortfarande massor med snö och minusgrader...

Helgen gick otroligt fort. I lördags drack jag romdrinkar och lyssnade på livemusik nere på Gullans pizzeria. Så söndagen blev lite seg dårå...

Men jag gjorde iaf en väldigt god middag till Alex o mig på lördag em. Kycklinggratäng med bacon, philadelphiaost och vitt vin bl.a...

    
     Smaskigt värre...blev ju mycket över, skönt att slippa laga mat dan efter....

Igår måndag jobbade jag litegrann, det är ingen vidare rusch just nu, men det är ganska skönt, då jag fått ont i axlar o nacke...

Läste ni Unt i morse? Där stod en notis om människors känsla av att vara lycklig.... KUL...att veta att man bara blir olyckligare ett par år framåt..hmm...

    
     ....men det blir ju bättre...Jäklar vad skoj jag ska ha som 47-åring...:)

Eller ska man kanske flytta till Usa. Där är man som lyckligast vid 85!!

    

-Äh! Man skapar sin egen lycka oavsett ålder tror jag. Fast, visst kan man ju få en ålderskris och fundera vad det blivit av ens liv....

Nu är min lunchrast snart slut. Dags att återgå till verkligheten...GUUUD va kul....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0