Värme och bloggtorka..

Det är vansinnigt varmt om dagarna, och nätterna med...har närmare 30 grader i sovrummet när jag ska gå i säng...inte lätt att sova.

Det tar på krafterna att stå och jobba hela dagarna, benen sväller och värker på kvällarna... Men men det är ju sol och värme vi har väntat på hela denna kalla vinter, så man vill ju inte klaga! Nu är jag iaf ledig i tre dagar och ska slappa... Förutom i morrn då jag måste ta mig in till Uppsala och uträtta lite...Inte skönt att åka i en svart bil utan fungerande AC....men snart så är den med fixad!

Efter jobbet idag var jag över till Anna på en kopp kaffe. Skulle sen åka och premiär-tanka på våran nya mack, som invigdes härom veckan... Men tji fick jag! Bensinen var slut, och påfyllnad skulle ske i morgon...  Det positiva, som de hade skrivit på en lapp, var ju att folk verkligen har tankat mycket där. Bra det, för oss andelsägare!!

Mina blommor på altanen börjar arta sig. Jag är så glad över min fina "Afrikas lilja", som jag efter mycket letande, lustigt nog hittade på Ica här hemma :)

    

    
     Satsade på rosa färger i balkonglådorna i år....

PRISA GUD....fick tillbaka min deklaration igår...där hade revisorn räknat ut skatten...jag får tillbaka en skaplig sudd i december... 

         


    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0