Söndag kväll

Vilken värme vi haft i helgen! Man har inte orkat gjort nånting nästan, förutom att ligga i en solstol och svettas!

Jag har haft 29-30 grader inne i sovrummet om kvällarna, så sömnen blir inte den bästa....

I fredags kväll var jag över till Anna och grillade. Alex följde med, men ungdomarna försvann en efter en... Vi satt ute på hennes altan och myste med tända ljus och myggspiraler...

    
     Strax före ett cyklade jag hemåt.

Vaknade till ännu en varm och solig dag. Gjorde inget speciellt...men det var väldigt nära att jag drog in till Flustret på kvällen. Pernilla skickade sms och undrade om jag ville slå följe med dom. Jag satt i lugn och ro med hundarna på min altan, och sippade på ett glas vin, när jag bestämde mig för att bli kvar där... Helmysigt och myggen kom ganska sent...

Det mest glädjande denna helg är att min AC i bilen nu är fixad! Herregud så skönt, nu kan man ju t.o.m ta med hundarna på en tur!

Just nu sitter jag och funderar om jag har ett begynnande migränanfall....Jag som haft migrän sen barnsben...men som växt bort...de senaste anfallen hade jag när jag precis fått Alex. För 19 år sen! Det känns skumt...började för nån halvtimme sen med en stor blixt för ögonen. Kunde inte läsa på datorn, och blev livrädd... Nu börjar huvudet spränga, tog två alvedon, och får väl avvakta och se..hmm...inte roligt om skiten är på väg tillbaka...

Jaja, jag ska strax gå isäng...så är det nog bra igen i morrn bitti!

Kommentarer
Postat av: Matilda

Häftig blogg! Hur ofta brukar du uppdatera den?

2011-07-11 @ 14:38:56
URL: http://gravidforsakring.net
Postat av: Smsa Låna

Jag tycker att du har en riktigt nice blogg! Har du lust så slå även ett öga på min :D.

2011-07-20 @ 08:38:06
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0