Sol!!

Solen skiner och det är jättevarmt ute! Luften har fullständigt gått ur mig, sedan alla kalas och förberedelser. Igår låg jag i solstolen hela dan och gjorde inte ett skit! Dagen idag har börjat lika.... Förresten orkar man inte så mycket i värmen!

I torsdags fyllde min systerdotter Johanna 16 år. Vi bjöds på smörgåstårta och rose'vin...kändes bekant...mmm..

    

Efter den goda maten och efterrättskakan, var det nån som började prata om att hoppa långhopprep, som man gjorde när man gick i skolan...och vips så fanns ett rep framplockat. Självklart måste man ju testa om takterna satt i...

    

    
     Det var olika stilar...

                            
                             Stilpoäng till Madde!

Riktigt jobbigt var det...märks att man inte har det rätta flåset...

    
     Studsmattan lät jag bli...vill inte riskera att bryta nån handled...

Helgen för övrigt ser ut att bli lugn..blev ett par glas vin i min ensamhet igår framför Sveriges match mot Moldavien... Får se hur kvällen utvecklar sig...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0