Burr!

Vilka kontraster det är...med vädret.. I helgen höll man på att flyta bort..nu spöregnar det och är 11 grader bara!

Tänk att det aldrig kan vara lagom.... men men,bara det blir fint till midsommar, så är jag nöjd!

Tråktisdag idag...inget av värde att rapportera. Alex jobbar på i Öregrund, och jag jobbar på här hemma.

Kan iaf tipsa om en rolig sak. Om man vill ge bort en flaska whisky, kan man gå in på The famous grouse's hemsida och beställa personliga etiketter. Mina barn ska ge bort en sån till sin far, som fyller år i morgon. Jag hjälpte till och beställde, endast 35kr, och man får välja text till fram och baksidan!

    
     Kul grej!

Nu ska jag glo på tv...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0