Drivaxelskaputt

Snart har ju halva sommaren gått, känns det som. Tur att jag har semestern kvar att vänta på iaf...

Och det fina vädret bara försvann. Känns höstlikt nu med regn o rusk! Men det gör ju inte så mycket när man jobbar.

Igår åkte Alex och jag in till stan och införskaffade en ny spindelled till min bil.

    
     Så fin så.....

Problemet var bara att när Alex sen skulle byta den, råkade drivaxeln dras ut lite för långt, så nu måste den monteras ned och sättas ihop korrekt igen.....SUCK!! Jag som får körförbud snart....

    
     Stackars lilla Volvo, som får stå så här nu ett tag....

Jaja...det är världsliga ting...

Det här fyndet gjorde jag på min tomt härom dan:

    
     Söta smultron!

Ok, två dagars jobb kvar denna vecka, sen drar jag till Västkusten på en weekendsemester. Alex och Jesper ska till Norge på Gatebilsfestival, och jag passar då på att hänga med och hoppar av några mil innan Norska gränsen!


Kommentarer
Postat av: Pernillal

Hälsa västkusten! Kul om vi kunde träffas också!

2011-07-05 @ 17:06:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0