Skit...

3 ynka rätt på V75...ska det va på det viset? Idag var jag helt övertygad om att jag blivit miljonär....men inte då..

Dagen har annars varit lugn och skön. Susanne kom över på en fika. Sen gick jag en promenad med hundarna, klockan var tre och det var inte mörkt ute! Underbart, det finns hopp om livet iaf :)

Jag har mer eller mindre bestämt mig för att göra en till tatuering. Har funderat ett tag, men nu känns det som ett måste. Det var som Johan, min tatuerare, sa....-Man blir beroende. Har suttit och kollat på nätet ett bra tag nu, och hittat det jag sökte. Sen får vi skissa till motivet så det blir personligt! Om det blir av får ni se resultatet då!

Alex ligger i soffan och är ynklig och har ont i kroppen....låter inte bra alls det.....

Herregud va mycket bra musik det finns. Idag har jag tillbringat många timmar vid datorn och surfat runt på Spotify. Har en lista med bra sväng, där finns denna korta men intensiva melodi!

   

  
   Duktig kille!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0