Sådärja!

Vilken dag det blev... Jobbade fram till halvtolv.

Slängde i mig en liten våffla som Alex hade gräddat, och drog till folktandvården. Lagningen av tanden gick fort, och jag var klar tio över ett. Bedövningen däremot, satt i ända tills jag slutade jobba vid sextiden...

Även middagen hade snälla Alex fixat, pyttipanna o ägg. Sprang ut med hundarna, och kvart i sju hämtade vi upp Anna för att åka och låna en takbox av hennes jobbarkompis. Alex följde med, för vi skulle direkt efter, åka och gratulera Matte som fyllde år i måndags.

Han blev väldigt glad över sin present: en t-shirt med Captain Morgan-tryck!

    
     Upptäckte när han öppnade paketet att han fått en strl. större än vad jag beställde, men det verkade inte göra så mkt!

Den typiska Captain Morgan posen:

    

Matte hade bakat en daimltårta,ovanligt likt den man köper på Ica. Dessutom hade han förpackat den i en originalkartong!?

    
     Händig karl det där....

Nu har vi precis kommit hem, jag har duschat och kan äntligen varva ner.... Dags för sista jobbardagen på en dryg vecka i morrn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0