Sjukrapport!

Tänkte att jag kanske måste visa att jag fortfarande lever...

Jag har åkt på en dunderförkylning. Legat i sängen sen i lördags. Jag gav mig sjutton på att jag skulle jobba igår, men det gick bara inte. Fick ringa återbud till alla utom två stycken, som skulle komma mot kvälllningen. Så jag proppade i mig Alvedon, Cocillana och nässpray och härdade ut en timme, men det var inte mer än att jag orkade det. Stupade i sängen och där har jag legat tills nu, tisdag morgon. Som tur är, har jag styrt om arbetet,så jag är ledig tills i em...

Känns inte som jag har feber idag, tack o lov, men hostan och snuvan håller i sig.... Har inte tappat rösten helt, men inte långt ifrån...

Jaja, det är bara att försöka vila tills em... Det värsta är att det har kommit en halv decimeter blötsnö, och det finns inte på kartan att jag kan orka skotta bort den :((

För att pigga upp lite tänkte jag visa vad jag köpte på Ikea i fredags:


Snacka om vårkänslor!!


Krokusar!

Nu finns det hopp om en vår, nån gång.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0