Duktig..

Hade en toppenkväll hemma hos Anna igår. Supergod mat och dryck! Vi var totalt nio personer runt det dukade bordet. Kul att ungdomarna ville vara med.

Sov iaf till åtta i morse. Donade lite på morgonen... För andra lördagen i rad, löste jag melodikrysset..hmm... Är det ett tecken på att man är gammal?

Sen tog jag tag i ett projekt som jag har skjutit på länge, nämligen att vaxa köksbordet! Vilken skillnad det blev, som nytt.

-Wax on, wax off....

    
   Före...                                                                          Efter...

Det var det....

 

Kommentarer
Postat av: Marie-Anne

Jag ska nog vaxa mitt med,men det får bli i morgon. Men vilken skillnad det blir! Synd att det inte tål varma saker!

2011-02-27 @ 00:00:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0