4 Februari

Ett år äldre....Jag fyller alltså 27 år idag....

Jag for iaf iväg till stan på fm. Hade lite ärenden hos grossisten, och passade på att handla inför kvällen på CityGross.

När jag kom hem fick jag en sms-avisering från Ellos. Mina kängor hade kommit.

     
      Känner redan att de kommer att bli favoriter i vår och sommar....

Lagade mat och städade hela eftermiddan... Jag gjorde en kycklingsallad med bulgur.... Blev riktigt lyckat med guacamole, fetaost och oliver till...

      

      

Efterrätten bestod av en tårta som jag knåpade ihop i all hast...:
       
      

Jag fick jättefina presenter...i dubbel upplag t.o.m...

      
       Två elvispar....kan ju vara bra att ha....

      
       En jättefin bunke att vispa i....

      
       En orkide.

      
       ...och ett jättefint halssmycke från Spanien.

Ja det var det. Känner mig lite berusad av vinet, ska nog gå och knyta mig nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0