Söndag igen...

Igår hade vi en spelning i en bygdegård i Långalma. Det var ett femtioårs-kalas med 85 gäster. 


    
     Fin festlokal!

    
     Hundra miljoner kablar ska kopplas....

    
     ...och en del mer eller mindre tunga lådor ska bäras ut och in...

Spelningen gick bra, trots en ganska svårflirtad publik.

    
    
    

Det blev en sen natt...eller tidig morgon... Runt fyrasnåret kunde jag krypa ner i sängen. När jag äntligen hade kommit ner i varv strax efter halvfem, kom Madde hem från Turkiet. Hon var inte ett dugg trött, utan ville visa allt hon köpt...Ja ja, vi somnade väl i gryningen till slut...

    
     Hon hade köpt armband till mig...och tre par Björn Borg-trosor!


Idag stack Madde o jag in till Uppsala....

    
     -Vi funderar på broccoligratäng till middag!

    
     Varsin rockring...nu ska vi trimma våra midjor....men jäklar vad svårt det är!
    
Ja...nu kan jag jag inte vänta längre...det börjar bli jobbigt....att läsa...på nära håll.....

    
     Det är väl bara att erkänna att man börjar bli gammal!

Ikväll kommer jag garanterat att somna ovaggad. Fyra arbetsdagar kvar, sen drar jag ner till Grebbestad igen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0