726...

...inlägg har jag skrivit sen start, så detta blir mitt 727:e.....

Jag kom hem igår eftermiddag från Grebbestad. Vi har haft en underbar långhelg där. Jag liftade med Magnus o Maria, som hämtade upp mig strax efter kl. 18 i torsdags. Vid tolv-halvett nångång var vi framme.

I fredags var vi ner på "byn" och inhandlade den obligatoriska makrillen och lite färska räkor....

    

    

På kvällen var vi till ett ställe och åkte crosscart! Riktigt roligt, och faktiskt rätt jobbigt...

     
     
     

I lördags var det dags för kräftskiva. Ett riktigt skitväder var det, med regn och åska. Fast vi hade två rejäla partytält, så det var ingen fara.... 

     
      Mums....riktiga havskräftor.....
 
     

Vi hade jättekul, och kom igång ordentligt med musik o dans....

     
      Jooråå....


Söndagen blev en slappardag.....den gick inte i många knop. Först käkade vi lunch ute på "Skafferiet" sen blev det hämtpizza på kvällen.

Som sagt en underbar helg har vi haft med många skratt och mycket mys!

     
      Todeloo!!

      
     

Kommentarer
Postat av: Pelle

Stig-Magnus ser ju vettskrämd ut vid Crosscarten.. :)

2011-09-01 @ 11:08:45
Postat av: Annika

Haha..ja det var ju riktiga monstermaskiner...hahaha....

2011-09-01 @ 11:51:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0