Shopping

Igår jobbade jag halvdag. Sen for Madde, Niklas och jag in till stan. Niklas skulle fortsätta till Mariefred sen, så vi tog två bilar. Jag skulle till en grossist och direkt efter det åkte vi till Media Markt. Madde köpte ett kamerastativ men jag skulle inte ha nåt.

                       
                        Kolla! Man kan sätta in foton på de man ringer till....Stora knappar oxå!

Niklas var såå nära att införskaffa ett Wii-spel...men det blev inget köp!

Sen åkte vi till Ikea, jag höll på att svimma av hunger, så vi gick direkt till restaurangen. Mumsfillibaba med kyckling och pommesfrites. Endast 45kr! Och mätt blev man oxå,till skillnad från laxen i fredags.....

Mågen var inne på att köpa nya sovkuddar, men det var inte gjort i ett nafs.... Nu får man hålla koll på symboler som visar hur man sover på för vis! Sidoläge, ryggläge eller på magen....Hmm...men jag då, som snurrar runt lite hur som helst under natten....?

                                             
                                 ..den funkar...                     ...och den med...           ..tveksam....

Niklas for vidare mot  Mariefred, men Madde och jag var fortfarande på shoppinghumör. Skopunkten nästa!

                            
                           Jag hittade ett par snygga boots till hösten!

Kunde inte låta bli att slinka in på Lindex i Boländerna, där hittar jag alltid kläder! Inget undantag igår...

                           
                               Skitsnygg, skitskön jacka!

Ja det var den dagen det! Just i detta nu är Madde på begravning, och jag sitter med gråten i halsen när jag tänker på det. Stackars alla berörda... Maria var verkligen en ängel här på jorden, men hon behövdes tydligen nån annanstans och fick lämna sin familj och alla oss andra i förtid....

                                         

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0