Nyttig...

Jag har hittat en ny Proviva-smak. Min förra favorit var ju "Gul kiwi, mangostan". Den har jag nästan druckit mig trött på. Igår hade det kommit en ny smak till Ica: "Blodapelsin, aronia! Inte dålig, lite syrlig, men frisk!

                                                  
                                                     Nyttig dessutom!

För övrigt har det varit en vanlig dag idag...Vi repade lite på kvällen och det var ju ett tag sen, men skitkul var det! Men jag kommer ju aldrig i säng på torsdagskvällarna. Speciellt inte efter rep, då jag häller i mig kaffe.


I morgon åker Alex o jag till stan. Jag törs inte åka själv, då jag är fullständigt övertygad om att Volvon inte kommer att starta om jag är ensam. Konstigt nog har den startat problemfritt hela veckan....

Alex är ledig från plugget, och får snällt följa med mamma till grossisten!

Jäklar nu måste jag kolla på tv..."Svarte Orm" har ju börjat på tv4+...Såg ett avsnitt igår kväll, och hade ju nästan glömt bort hur sjukt roliga de är....





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0