Lillördag...

Ojdå klockan är kvart över tolv, och här sitter jag......

Det blev en lång dag idag. Direkt efter jobbet klockan sex åkte jag och handlade lite käk. Sen lagade jag mat och snabbrastade hundarna. För sen startade "löshårsisättningskvällen"... Madde och jag hade ju beställt lite löshår, som kom med posten idag. Ivriga var vi och Madde fick agera frisör först. Vi började med mitt hår klockan sju, och var klara klockan tio....

Sen bytte vi roller, jag var dock lite snabbare och vi blev klara tio i tolv...

                            


Så nu sitter jag här och sippar på ett glas rödvin...det är ju lillördag! Jaha, resultatet? Jo men det blev väl bra....Får återkomma med bild senare....

Nej nu får jag ta och ge mig...Jo förresten Leksand spöa Mora med 7-1....det gillar vi!!

                                                   

                    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0