Hahaha..

Oj vilken kanonkväll vi hade i fredags! Riktigt kul var det!

Vi samlades hemma hos mig klockan fem för att käka. Kycklingrätten blev mycket lyckad och uppskattad. Maddes efterrätt gick inte av för hackor, den heller. "Rabarbersemi-freddo", en sorts italiensk glass.

Kvart över sju äntrade vi upptåget. Vi kom lagom till Bulldogs andra spelset.


                        
                         Anders in action.

Kvällen gick fort och vi bestämde oss för att ta 01.19 tåget hem till mig för lite "nattamat"...

                        
                         En del ägnade sig åt röstfiske.....

Det som hände efter det att vi kommit hem till mig vet jag inte om jag borde berätta om egentligen....

Vi åt och drack, och kom osökt in på höjdhopp....hmm....

-Ja jag skulle kunna gå ner till IP nu jag, och hoppa, sa jag...
- Ja!!! vi gör det sa alla andra......

Så i den kolsvarta småregniga natten gick vi till IP....

Totalt becksvart var det vid höjdhoppsställningen....Med hjälp av mobiltelefoners svaga ljus hittade vi ribban... Ja just ja, en finsk medborgare hade ju anslutit sig till vårat sällskap, hemma hos mig, så nu blev det hela plötsligt till en Finnkamp på blodigt allvar!!

Två gentlemän och jag var de enda deltagarna, de andra fick med sina mobiler försöka lysa på ribban....HAHAHAHA

Mitt första försök slutade med att jag med full kraft tappade fästet i en vattenpöl vid upphoppet, och hamnade på arslet framför madrassen....

Genomsura men glada gick vi hemåt vid halvfemtiden.....Det blev Finsk seger, kan jag tillägga....1.30 blev segerhöjden. Själv rev jag ut mig......

Oj,oj...vojne,vojne....Vad ska man säga... Man har inte roligare än man gör sig!

Tack alla för en skitrolig kväll och natt!!!

Dan efter kände vi oss tvungna att återigen besöka "brottsplatsen"....

                             
                              Jaha, var det såhär det såg ut?


                         

Kommentarer
Postat av: Pernillal

Att Du kan hoppa högt om Du bara kommer över, det förstår man! Men hur brett hoppar Du?

2010-09-19 @ 15:29:13
Postat av: syrran

Tack själv för en jättekul kväll, natt o morgon...Vi får väl ta stavhopp nästa gång, med tillräckligt många RedBull drinkar så får man ju vingar :)

2010-09-19 @ 18:21:49
Postat av: Annika

Ja nästa gång ska jag satsa på att hoppa brett tror jag!Men herregud vad blöt jag var...haha

2010-09-19 @ 19:32:12
Postat av: marie-anne

hahahahahaha, nu är det bekräftat!!!!=D

2010-09-20 @ 13:53:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0