En liten undran...

Efter gårdagens fotbollsmatch (Lazio-Milan) har jag en fundering....

När domaren blåser frispark för ena laget, så blir det för det mesta protester från motståndarna... Jag har under de senaste Milan-matcherna noterat att italienarnas temprament är lite väl hett....

                                   

Men...nu till min fråga:
-Har domaren någonsin ändrat ett beslut?
Har det någonsin hjälpt att skrika, gestikulera och protestera mot ett domslut?

Svaret är, måste man väl förmoda, NEJ.

Det resulterar ju alltid i gult kort för protest mot domslut...

Så varför??


Kommentarer
Postat av: syrran

Ja det har jag oxå undrat över, har aldrig sett en domare ändrat sig så varför ska dom alltid tjafsa i onödan...kul att Zlatan gjorde en pyts iaf...

2010-09-23 @ 12:39:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0