Berg!

Åh, vi hade en sjukt rolig kväll i Berg igår. Toast Skagen till förrätt och en alldeles superb lammstek till huvudrätt. Vi åt och drack som bara den. Såklart kom en del gamla 80-talsminnen fram i form av kläder....

                       
                        ...ehh...skinnbyxor och skinnjacka....

Jag krånglade mig i en våtdräkt, men dom  bilderna ligger i nån annans kamera...

Efter ett tag röjde vi undan lite och började spela gamla LP-skivor...Jäklar så vi studsa o for omkring..hahaha

Vid två-tiden tyckte jag att vi kunde ringa efter Alex, för skjuts hem, men han svarade inte. Så det blev till att ta apostlahästarna..... Men egentligen var det nog bara bra att vi fick lite frisk luft i oss!

Idag blir det lugnt, tror jag. Mitt stora bekymmer är bilen...När Alex skulle skjutsa oss till Berg var den tvärdöd igen... Men hoppade igång efter en stund. Jag törs ju inte åka nånstans nu. Har försökt luska vad det kan vara, och en trolig grej är att det kan vara fel på nyckeln. Den är tydligen kodad, och en ny, med ny kod går på strax under 3000 kronor!! Fan, oxå...jag blir galen på saker som inte fungerar...

Hoppet står idag till travet. Om de där hästarna kunde springa rätt för en gångs skull! Vi kan väl åtminstone få vinna nån miljon....i var...

Kommentarer
Postat av: Marie-anne

Ja bilderna ligger i min kamera! Jag kolla nyss på dom! Ha ha ha ha så jävla Snygg du va i våtdräkten! Som hulken ungefär, fast blå, o smalare! Ha ha ha! Jag dör. Fy fan va roligt vi hade! Måste göras om!

2010-09-25 @ 12:12:17
Postat av: Annika

Ja där ser man! Ja apselut, fram för fler "firmafester" :)

2010-09-25 @ 13:18:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0