Seg idag...

Wow, det blev ju en helkväll i går. Jag tog 20.15 tåget till stan, gick raka vägen till Katalin där Pernilla, Tomas,Anneli och Lasse mötte upp. Tomas, Lasse och jag gick sen in och lyssnade på Dundertåget, medans Pernilla och Anneli satt kvar vid baren utanför. 


               
               
               
                Fullt ös var det...och inte så mycket folk, så det var gott om plats.

Vi tog nån drink till efter spelningen, men beslutade oss sen för att gå till Bullit. Där höjde vi nog medelåldern skapligt, så efter en öl gick vi vidare. Hamnade på Krom där jag träffade två kompisar. De andra lämnade mig där för jag hade ju ändå tänkt ta 01.19 tåget hem. Men vi pratade och hade trevligt så det blev 02.19 tåget...trodde jag...

När jag står på perrongen och väntar tillsammans med några få andra resenärer, kommer det två st o säger att tåget är inställt, ersättningsbussarna går NU!!

Joggingtur till bussen, där det var jag och tre ungdomar som skulle till Örbyhus och en som skulle av i Vattholma. Så det gick ju skapligt fort att komma hem...Tror klockan var kvart över tre när jag kom hem!

Trött med lite pannknack idag, men nu har jag lagat mat och ätit, så nu börjar man känna sig pigg igen.




Kommentarer
Postat av: Pernillal

Saknar bild på den ljusskygge! Kanonrolig kväll!

2010-10-04 @ 12:09:44
Postat av: Annika

Haha..jag försökte, men det stod att filen var skadad...gick inte att lägga upp bilden :(

2010-10-04 @ 13:21:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0