Musik och åter musik

Ikväll har vi träffat en eventuell sångare till bandet. Åtminstone en spelning är han inbokad på, sen får vi se vart det bär...

En hel del nya låtar tillkom på vår låtlista. Så nu har jag suttit i några timmar och skrivit ut text och ackord till dom flesta. Sen gäller det att nöta och nöta...

Känns som nåt riktigt bra är på gång med bandet :)

När jag kom hem från replokalen satte jag mig vid datorn direkt, nån middag blev det inte för det hann jag inte med efter jobbet. Efter ett tag ropar Madde om jag vill provsmaka en drink som dom tänkte göra. -Ja självklart! Man måste ju ställa upp för vetenskapen :)

    
     Minttu, Bols och sockerdricka...tror jag att det var.... gott iaf!

Nej nu är det midnatt, man kanske skulle dra sig mot slafen....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0