Julafton..

Idag blev det rena julafton när jag hämtade posten. Två paket till mig. Det ena var en "goodiebag" med två hudvårdsprodukter i.

 Man blir medlem gratis, får produkter hemskickade, och sen ska man testa dom och ge feedback tillbaka.

                     
När jag skulle välja produkter fanns det inte så många att välja på. T.ex parfymen var slut... Sen fanns det nån film, och presentkort på underkläder, men jag tog de här två krämerna:

                      
                      Efter att jag lämnat mitt omdöme kan jag beställa en ny Goodiebag!
       
I mitt andra paket låg mitt mineralsmink-kit jag beställde från England härom veckan. Otroligt mycket billigare än I.D. Bare Minerals som säljs här i Sverige. Iof kanske inte samma kvalitet, men det lilla jag har hunnit testa så duger det åt mig så länge.

                     
 

 Ja det fick bli mitt lilla lunchinlägg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0