Höstpromenad...

Madde och jag tog en långpromenad med hundarna idag. Skön frisk höstluft, men solen ville inte riktigt kika fram. Jag har laddat ned en ny app till min mobil, som man kan få lite variation på sina foton med. Det är lite olika bildstorlekar, serier och filter man kan leka med!


                     

                     

                     
Det gäller ju att vara snabb när man ska fota hundarna, därför blir det som det blir...

                     
                      ...men Madde stod still hon....

                      
                       Hmm...på ett ställe hade någon dumpat skrot....

                     
                     Fina höstfärger!

Nu ska jag ta och käka lite rester från igår...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0