Filmkväll

Jobbade till klockan sex nu på kvällen. Hade sån tur att Madde hade fixat middag. Hemmagjord calzone, mycket delikat. Mågen Niklas dök upp under eftermiddan, så nu är flocken samlad!

Efter kvällspromenaden med hundarna drog Madde igång en film. Vi kollade på Scarface, och drack lite glögg. Det var nära att jag somnade mitt i filmen men jag ryckte upp mig mot slutet.

               

Nu har klockan passerat 22 och jag ska hänga tvätt. Kollade Unibet nyss....jag hade skrapat ihop några kronor. En fotbollsmatch i Dubai och allsvensk ishockey. Iof förlorade jag lite oxå...man kan säga att jag för tillfället går plus minus noll.... Det är kul så länge man håller det flytande.

Som sagt, tvätten väntar!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0