Tisdag 16 november

Har kommit hem från en liten mysig kvällsfika hos Anna. Jobbade till 18, sen åkte jag och handlade medans, hör och häpna, Alex gräddade pannkakor :D

Efter maten gick jag en vända med hundarna i den bitande kylan. Sen knallade jag över till Anna och drack kaffe.

Madde har varit på bio med sin far och sett filmen om Cornelis Wreeswijk. Den var bra sa hon och nu går hans låtar på hennes Spotify....

Själv har jag hakat upp mig på Petter... Hans medverkan i "Så mycket bättre" har verkligen gjort intryck på mig. Jag har fått en helt annan bild av honom.

Den här låten är så vacker och tragisk på samma gång:


Det var ju den här låten som Plura gjorde i programmet....

I morrn är det dags att lämna ifrån sig lite blod igen....

      
      Negativa jag.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0