Snöstorm!

Fy vilket oväder..

Vaknade av att det var svinkallt i mitt sovrum. Det blir det alltid när det blåser nordvind. Liite dåligt med isolering vid fönstret. Tittade ut, men ingen snö tack och lov.... Men det blev bara värre och värre....


Efter lunch började helvetessnön att falla....

Då är det riktigt skönt att stå inne och jobba!

När jag kom upp i köket tände jag i vedspisen. Väldigt hög mysfaktor på det. Tror banne mig jag ska värma lite glögg senare på den.



Idag har jag fått en bokningsbekräftelse på en veckas semester i Ramundberget i januari. Nice!! Anna plus några ungdomar hänger med. Gud vad mysigt vi ska ha....

                      
                       Tre sovrum och egen bastu :)

                        
                       I en av de här lägenheterna ska vi bo, ett stenkast från liftarna....



Kommentarer
Postat av: syrran

Helvetesnön var ordet!!!

2010-11-09 @ 19:08:03
Postat av: anna

Mysigt va ordet:))

2010-11-09 @ 19:11:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0