Fredag 5 november

5 november....min farfars födelsedag...ska åka till kyrkogården imorrn och tända ljus....

Vaknade med lätt huvudvärk och nästäppa, obra!!

Var tvungen att åka till grossisten i Uppsala. Hade tur att Madde inte skulle börja jobba förrän klockan ett, så jag fick sällskap. Jag skulle inte ha nåt speciellt, men slog till på ett armband....ovanligt....



Ja just ja! Jag har börjat se suddigt på nära håll.....JAG VILL INTE HA GLASÖGON! Men faktum är att när jag provade ett par läsglasögon på Rusta, såg jag bättre..... men jag lever i fortsatt förnekelse.....


...-Nej till brillor, inga brillor!!

Hade tänkt att vila mig igenom den här kvällen, men nu verkar det som om det blir ändrade planer....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0