Bilprovning

Efter en sömnlös natt, masade jag mig upp vid åttatiden för att följa med Madde till Gävle. Hon skulle besikta sin bil där. Vi hittade dit lätt som en plätt!


Urtråkigt väder....


Vi satt och höll tummarna för att vi skulle slippa köra in genom port nr 6.....

Alltså nånting har hänt med Svensk Bilprovning....De har ju blivit så trevliga.... Dagens besiktningsman tog priset. Madde fick fullständig information om sin bil och jag tog en kopp kaffe. Hela tiden frågade han -Är det nåt du undrar över? Fråga bara!


Lilla "Nisse" gick igenom med endast några små påpekanden.

På vägen hem stannade vi till och handlade på City Gross.... Nu borde jag städa och röja här hemma, men jag tror jag ska ta en powernap.....känns som det behövs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0