Äntligen!!

Åh vilken lättnad, vilken befrielse! Stoppet i mitt köksavlopp är borta:) Så snäll min svåger Matte är, han grejade det idag.

        
        Det rinner och rinner....

Dessutom blev Alex och jag bjudna på pizza av syrran och Matte...kan man ha det bättre? Jodå, det blev godis och popcorn med. Tack snälla ni!

        
        Indianpopcorn, världens godaste!

Mycket tevetittande har det blivit idag. Först nån fånig förutsägbar amerikansk familjekomedi, sen det bästa: "Så mycket bättre" och efter det började nån romantisk komedi med Cameron Diaz och Ashton Kutcher...fruktansvärt förutsägbar den med, men ibland är det skönt att se såna filmer, lättsamt på nåt vis.

Nu har klockan passerat midnatt,Alex är inne i stan och lyssnar på Raubtier. Hoppas han tar tåget hem i natt, så jag slipper rycka ut, men man vet aldrig....

        

I morrn får jag nog ta och gå en riktigt lång promenad. Känns som det behövs efter denna frossardag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0