Wow!

Vilken kanonkväll det blev... Bästa spelningen nånsin, törs jag nästan påstå! Vi hade iaf skitkul, och det verkade som om publiken hade lika roligt.

Vi träffades vid replokalen klockan fyra, sen var vi inte klara nere vid IP förrän vid sjusnåret. Jag tog en språngmarsch hem och slängde mig i duschen. Halvnio skulle vi vara tillbaka...

                                 
                                  Det tar tid att rigga!

                                 

                                 
                                  Stilstudie av "Rolle"

                                 
                                  Många kablar blir det!

Vi mjukstartade strax före halvtio, med ett par tre låtar... Det var inte många betalande då. Men när vi började andra setet vid halvelva blev det fullt ös!

Vädret blev ju bara bättre o bättre...inget regn, men ganska kallt.

Tredje gången vi äntrade scenen var vid kvart över tolv ungefär, och då var det knökfullt i tältet. Blev lite eftersläckning hemma hos mig, så jag kom nog inte isäng förrän framåt fem....

Tyvärr tilltog min förkylning, så jag har mest vilat idag med värkande bihålor och nysattacker.

Madde och Niklas har åkt tillbaka till Mariefred, för Madde skulle börja jobba imorrn. Men vi har haft en jätterolig helg tillsammans med firande och festande! Nu återgår allt till det normala igen, bara att knega på i vardagen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0