Väntar...

Ja nu sitter jag och väntar på att Madde och Niklas ska komma hit. De har stannat till i Uppsala för att storhandla inför kalaset....

P.g.a ett återbud kunde jag sluta lite tidigare idag. Och tänk! Jag gjorde inte ett dugg, bara slappade... Rätt skönt, kokade en kopp kaffe, tog min nya Allas, och satte mig i solskenet...

Niklas fyllde år förra veckan, och nu ligger en present och väntar på honom här. Jag kan knappt bärga mig, för egentligen skulle jag vilja ha den själv oxå! Så nu ska jag tvinga dom att kolla med mig ikväll...hahaha..

Det är ingen mindre än den sista filmen i trilogin: Småstadsliv. Releasen var förra måndagen och jag kastade mig på mailen och beställde...

                           
                            Sjuk humor, helt i min smak!

Alex verkar må bättre, och säger att han ska åka till praktiken i morrn.... För tillfället har han ett vredesutbrott... ett friskhetstecken!?


Här en liten sommarsång:

Den baddräktstid nu kommer, när magen är för stor. Då valkar bara sväller, och celluliter gror.
Generande behåring,lyfts fram i solens ljus. Nej stranden verkar boring, vi stannar inomhus!
De krav som sommar'n ställer, förstör vår ledighet.
Vi sitter där och gnäller, fy usch vad jag är fet.
Fast vem ...vill...motionera, när man kan sitta still. Nej låt oss revoltera, vi tar en kaka till!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0