Plötsligt hände det..

..jag fick en energikick...fråga mig inte hur...

Fick sova rätt länge, sen började jag tvätta och samla ihop alla kartonger och kassar med gamla tidningar. Vi skulle ju repa kl.11, så jag fyllde bilen med sopor och åkte till containern på vägen dit. Rolle stod ju kvar i replokalen sen igår kväll..

När jag kom hem,lagade jag gourmetmat, (hmm?) blodpudding blev det iaf.

Försökte vara ute i solen en stund på em, men den gick i moln hela tiden.

                                
                                 Kottan tar igen sig under bordet.

                                
                                 Nyklippta Lovis ser skeptisk ut.

 Då, kom den,... den oväntade lusten, att baka bullar.

Hade ingen jäst, så in med mera kartonger i bilen plus tre kassar pantburkar och iväg till Ica.

Satte degen som jäste så locket var på väg att trilla av....

                                 
                                 Här ska det bli andra bullar av!

                                
                                 Så här ser mina snurror ut, innan de penslas och sockras.

                                
                                 Voila!

Alex smockade väl i sig en sisådär 6-7 stycken...men vadå, det är väl ett bra betyg?

Ja det var den helgen det. Ny vecka väntar, mycket jobb har jag, det är bra!

På onsdag kommer Madde hem med Niklas :-)




Kommentarer
Postat av: Madde

och då ska jag äta minst 10 bullar !

2010-05-03 @ 10:51:33
URL: http://maddeleeneriksson.blogg.se/
Postat av: syrran

Lite bullbaksenergi skulle jag behöva...men jag drabbades däremot av en energi som är väldigt ovanlig, nämligen att tvätta bilen. Hade varit till Sören o köpt nya sommardäck o plötsligt såg bilen väldigt smutsig ut i förhållande till de nya däcken...

2010-05-03 @ 13:16:01
Postat av: Anonym

Jag har blivit med blogg! mammatillattabarn.blogg.se

2010-05-03 @ 15:40:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0